Kymenlaakson Jätteen toimistolla on tietoliikenneongelmia ja kaikki internetyhteydet ovat poikki. Tämä tarkoittaa, ettei asiakaspalvelumme tai laskutuksemme pääsee asiakasrekistereissä oleviin tietoihin.

Katkos alkoi noin kello 11.30. Tähän mennessä saamiemme tietojen mukaan katkoksen arvioidaan kestävän noin 12 tuntia.

Mikäli asiasi ei ole kiireellinen, ota yhteyttä sähköpostilla, niin vastaamme sinulle, kun yhteytemme saadaan palautettua:

  • jäteastian tyhjennykset ja niiden laskutus: asiakaspalvelu(at)kymenlaaksonjate.fi
  • ekomaksujen laskutus: ekolaskutus(at)kymenlaaksonjate.fi
  • lajittelukysymykset: neuvonta(at)kymenlaaksonjate.fi

Vikatilanne voi vaikuttaa myös puhelinyhteyksiin, sillä käytössämme on internetyhteydellä toimiva puhelunvälitysjärjestelmä.

Pahoittelemme tilanteesta mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.